Sfo shoppen en vlucht terug

4 mei 2018 - Amsterdam, Nederland

Jaa daar zijn we weer. Terug in Nederland inmiddels maar misschien leuk om nog even te vermelden hoe de laatste 2 dagen waren?

Nadat we de rv's hadden ingeleverd en een van de controleurs hadden omgekocht door hem 2 Nerf Guns te geven voor zijn zoontjes konden we onze borg kostenloos terug krijgen en onze reis naar het hotel voortzetten.

Aangekomen in het hotel, Hotel Abri waar we 1 nacht zouden verblijven. Bleek dat we pas na 15 konden inchecken... dus zijn Niels en ik op pad gegaan om cadeautjes te kopen voor het thuis front. Normaal gesproken geen probleem maar nu bleken onze creditcards toch redelijk leeg te zijn.

Nadat we waren herenigd met Dallas (hij was naar een wedstrijd geweest) hebben we bij een broodjeszaak een lekker broodje op. Toen kwam ik op het idee om een Microsoft Surface te kopen.. nou dat hebben ze geweten ook hoor, na lang denken was de knoop doorgehakt blijkt dat model niet in stock te zijn.... jammer.

Na een gezellige avond in het hotel was de dag van de terugreis aangebroken. We gingen met zijn allen naar sfo airport en iemand kwam op het idee dat we naar terminal 1 moesten.. wat blijkt we moesten bij terminal i zijn. I van Internationaal snap je het?

Na lang in de rij te hebben gestaan en langs de k9 dog te zijn geweest konden we eindelijk door de security heen. Hier konden we al vrij snel het vliegtuig in en bleken ze bijna geen tax free winkeltjes te hebben.

Zoals ieder waarschijnlijk momenteel alle verhalen aan het vertellen is, de vlucht ging goed, beetje turbulentie maar verder erg comfortabel.

Het waren voor mij 2 top weken waarin ik heel veel heb gezien en gedaan. Ik denk dat de rest dit ook wel zo vind.

Jochem camper 5!

1. John Adriaanse:
    4 mei 2018
    Fijn om te lezen dat jullie het zo geweldig hebben gehad!
    Inmiddels via app jou (Jochem) ook weer gesproken!
  2. Lydia:
    4 mei 2018
    Dallas net al gesproken...nou ja gesproken...zat nog helemaal in zijn San Francisco ROES 😂
    Ik heb genoten van de reisverslagen, bedankt Niels
  3. Trees:
    4 mei 2018
    Bedankt Niels & Jochem voor alle leuke reisverhalen, was meegenieten voor ons in NL!
    Nu iedereen bijkomen van de jetlag en alvast goed weekend allemaal !
  4. Lotte:
    4 mei 2018
    Super dat jullie t zo naar jullie zin hebben gehad!
    De verhalen en foto’s waren ook leuk om te lezen/ te zien en inmiddels ook al leuke verhalen gehoord
  5. Loortje:
    4 mei 2018
    Dank boys voor jullie beeldende verhalen!
    Ik kon me dingen heel goed voorstellen! Ik hoop dat jullie nog even nagenieten! 👍