Waterval, Indian Flat, camera kapot? Yosemite

28 april 2018 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Jaa daar zijn we weer. Omdat we gisteren geen bereik hadden komt ons verslag vandaag pas.

Na een lange maar hele mooie tocht door de bergen en in het natuurpark Yosemite zijn we uitgekomen bij een waterval. Nou ik weet niet of er mensen zijn die een regendouche hebben? Maar dit was er een maar dan 1000x zo groot! We hebben hier de boomstam opgezocht waarin SV 2014 nog gekerft stond, Paul heeft dit bijgewerkt en nu staat er je raad het al SV.. 2018

In deze openbare regendouche heeft Cederic gefilmd alleen kwam hij er pas later achter dat zijn camera niet waterdicht is.. gelukkig heeft hij zijn camera weer aan de praat gekregen.

Na het meermaals stoppen langs de weg om fotos te maken van o.a. de besturings systemen van Apple, El Capitain de bergen dus zijn we doorgereden naar ons RV park, Indian Flat park.

Eenmaal daar aangekomen wilden er een paar liever doorrijden. Het stelt namelijk niets voor en ze hebben er totaal geen bereik, nouja Igor natuurlijk weer wel..

Toen we de RV hadden geinstalleerd zijn we het terrein gaan verkennen en bleek het eigenlijk best gezellig te zijn. Er is namelijk een groot binnen/buiten zwembad waar we met een groot aantal hebben gezwommen.

Naarmate het later werd besloten een aantal rv's om te gaan bier pongen. Dit was erg gezellig en werd voor een paar nog leuker toen er een paar duitse meiden mee gingen doen.

Het bleef nog lang onrustig in onze RV wat hebben we gelachen.

Vandaag zijn we met onze RV's de natuur in getrokken, in het national park zijn we gaan lopen en kwamen we onderweg zelfs nog een wilde beer tegen.

Nee de beer niet gezien al liep hij er wel maar we hebben een paar mensen bij ons die wel iets weg hebben van een wilde beer.

Aangekomen bij het Mirror lake bleek het dat ze de spiegel hadden uitgezet. Het water peil was zover gezakt dat het niet echt meer een meer was. Hier nog een groepsfoto gemaakt en een paar zijn bijna in het water gedonderd.

Van onze RV had niemand iets te eten meegenomen. Drinken wel maar wat kregen we een honger onderweg, honger als een beer!

Toen we terug liepen bleek er ook gewoon een snelle route te zijn.. hier hebben we bij de store gekeken en lekker gegeten.

Tot snel Jochem - Camper 5

1. Tamira:
    28 april 2018
    Weer een super leuk verslag Jochem. Als ICT je uiteindelijk niet bevalt, kun je altijd nog journalist of schrijver worden. En wat hebben jullie weer een geweldige dag gehad. Enjoy boys 💋
  2. Trees:
    29 april 2018
    Ik dacht precies hetzelfde Miekje; goed, leuk en vol humor beschreven! Heb ook uitgekeken naar Yosemite, geniet van je foto’s Dallas op Instagram!