Terugkijken op een zeer mooie reis

6 mei 2018 - Tilburg, Nederland

Beste ouders, familie, vrienden en campergenoten,

Ik heb een kleine start gemaakt voor dit blog, dat al gauw zeer leuk en professioneel werd overgenomen door mijn campergenoten. Nu moet ik dan dit blog ook afsluiten met een laatste verhaal van mij.

Ik kijk terug op een zeer mooie, verrassende, educatieve en vooral een leuke reis met zeer leuke mensen. Ik kan met trots zeggen dat ik echt een hele goede crew had voor mijn/onze camper. En als je alle reisgenoten bij elkaar zet krijg je een hele leuke groep waar we ontzettend veel lol mee hebben gehad. Er zijn geen noemenswaardige vervelende voorvallen geweest en de reis verliep voor ons allemaal erg relaxed. Daar mogen we allemaal trot op zijn!

Ik vertelde net al dat ik een hele goede crew heb gehad. Dat was te merken aan het feit dat wij eigenlijk altijd als eerste bij een camping aan kwamen en zeker nooit als laatste bij een camping zijn weggereden. Onderweg boodschappen doen ging eigenlijk altijd zeer relaxed en er werd ook verder vooruit gekeken. We hebben goed en gezond gegeten, wat helaas niet elke camper kan zeggen...
Het blog is zeer goed bijgehouden door de studenten en wij hadden eigenlijk vanaf het begin al de leuke foto's en verhalen die andere blogs wel moesten gebruiken. Je kunt wel zeggen dat Camper 5 echte trendsetters zijn. Dat moeten we dan soms bekopen met foto's die in scene gezet zijn (Een foto met heel veel blikjes bier op onze tafel...), maar goed ook dat hoort erbij. En nu kijken we daar ook met plezier naar terug. Wij hebben ook nog wilde plannen gehad om de andere campers een loer te draaien, maar blijkbaar zijn wij gewoon niet zo. Dus misschien wel goed dat we dat aan anderen hebben overgelaten. Wij hebben vooral ook samen echt lol gehad. Ik kijk er dan ook  naar uit om nog een keer samen te gaan eten en lol te hebben. Maar eerst helaas, maandag weer gewoon aan het werk. Twee van mijn campergenoten zie ik maandag gelijk alweer en de andere 3 tijdens stage.

Ik kan na 3 keer zo'n reis te hebben mogen meemaken wel zeggen dat het steeds beter, gezelliger en relaxter wordt. We hebben daarvoor wel veel voorbereiding gehad. Ik wil dan ook alle docenten bedanken die dit jaar mee zijn geweest en die hebben meegeholpen aan de organisatie. Daarnaast heeft Disma Tilburg ons dit jaar ook weer ontzettend goed geholpen met de boeking en inchecken van het Vliegtuig, de boeking van de Campers en de in totaal 3 overnachtingen in het hotel in San Francisco.

En ik moet het nogmaals zeggen: "Wat heb ik een fijne twee weken gehad!!"
En daarvoor wil ik dan ook nogmaals mijn campergenoten bedanken. Cedric, Mitchell, Dallas, Niels en Jochem hartelijk bedankt voor deze geweldige reis door California!!!!

Igor Burger

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jochem:
    6 mei 2018
    Top Igor het was geweldig Bedankt!

Binnenkort dan toch maar onze camper 5 merchandise’ gaan verkopen?
  2. Trees:
    6 mei 2018
    Fijn dat je zo’n leuk stel studenten in je groep had Igor en de verhalen van Niels en Jochem waren kostelijk ! Fijn dat alles goed is verlopen en dat iedereen weer gezond morgen aan stage / les kan beginnen! Bedankt dat we mochten meegenieten!