Big Sur hike en rv overstroomd!

1 mei 2018 - Wichita, Kansas, Verenigde Staten

Zondag was het dan zover de Big Sur hike. Iedereen mocht ditmaal zelf kiezen of ze wel of niet meegingen. Uit ons groepje besloot na lang denken niemand behalve Igor mee te gaan, knap hoor!

Wij doen het vandaag wat rustigeraan en blijven bij de RV. Cedric en ik vonden het tijd om weer eens kind te zijn en zijn dammen gaan bouwen bij de stroming waar we zitten. Laten we eerlijk zijn ze zijn best goed gelukt! Foto's volgen later..

Toen Igor weer terug was hadden wij inmiddels ook de RV opgeruimd en kon de bbq weer aangestoken worden. Na wat ge rommel kregen we de bbq weer aan en hebben we hier weer van genoten, hij was zelfs zo goed dat andere groepjes bij ons hun vlees lieten verwarmen.

Na het eten had Dallas gezorgd voor de marshmallows heerlijk zei iedereen, die van mij vlogen telkens in de fik helaas.

Toen was het zover.. Cedric mocht een zakje chemicaliën zoals hij het noemd op het vuur gooien en hiermee kregen we groen, paars, rood, oranje vuur wow😎

Omdat we op een camping stonden die dicht bij de natuur stond hadden we geen directe afvoer voor water onder onze RV. We moesten dit dus in onze RV tank houden en pas legen als we langs een afvoer zouden rijden. Dit hebben we geweten ook, na de 2e afwas overstroomde/lekte aan de onderkant de tank omdat deze helemaal volgelopen was...

Op maandag zijn we via Highway 1 (langs de kust) terug gereden naar Pelican Point RV park. We hebben hier nog een paar keer gestopt om mooie foto's te maken en kwamen toen als 2e aan op de camping.

Wat bleek ze zijn het toilet gebouw aan het verbouwen... het is dus niet mogelijk om daar te douchen en te toiletteren. Dit moeten we nu in onze RV doen en dat hebben we geweten ook!

Na ons avondmaaltijd hebben we de rv opgeruimd en onze koelkast aangevuld, zie foto's. Het was nog een lange avond en erg gezellig.

Jochem -Camper 5