Wat een reis

29 april 2018 - Big Sur, California, Verenigde Staten

Jaa vandaag gewoon nog een verhaal! Hebben we veel gedaan? jaa teveel om op te noemen dus die verhalen zitten voor altijd in ons geheugen gegrift en zullen blijven komen.

Om verder te gaan op het verhaal dat mijn reisgenoot al heeft geschreven gaat deze blog over jaa je raad het al.. vandaag 28 april.

Nadat Igor ons had gewekt door ook weer de deur open te laten en de kou binnen te laten komen zijn we maar snel opgestaan. Al was dat voor sommige van ons even moeilijk omdat er gisteravond eea gedronken was.

Eenmaal onderweg kregen we het nieuws dat RV1 ingesloten was door een paar auto's. Die zien we voorlopig dus nog niet terug op de volgende bestemming. 😁

Aangekomen op de camping Big Sur waren wij weer als eerst en mochten wij het beste plaatsje kiezen. Dat hebben we gedaan ook! Ergens in het midden een goede plek waar we iedereen eenbeetje in de gaten kunnen houden.

Na het bbq'en hebben we geprobeerd een vuurtje te stoken, al was dat weer snel uit omdat we liever gezellig binnen gingen zitten.

Bij de Walmart hadden we voor 190 dollar boodschappen waarvan ondertussen de helft weer opgegeten of uitgeleend is.. ja uitgeleend want andere rv's vergeten van alles en willen het dan zogenaamd van ons lenen.. het zijn ook altijd dezelfde.

Al met al weer een goede dag waar Igor zelfs een wasje heeft staan draaien!

Jochem - Camper 5

1. Jacobine:
    29 april 2018
    Genieten !!!!
  2. Lydia:
    29 april 2018
    Wat geniet ik van jullie verhalen boys, wat een onvergetelijke prachtige reis maken jullie!
    Groetjes Lydia (tante van Dallas)