Palo Alto Networks en Chowchilla

26 april 2018 - Chowchilla, California, Verenigde Staten

Jaa daar zijn we weer! Camper 5 is weer terug en dit keer vanaf een nieuwe mooie plek in California.

De dag begon al vroeg, sommige hadden moeite met het opstaan en hierdoor hebben we niet ontbeten.

Toen we bij PaloAlto aankwamen bleek daar toch een goed groot uitgebreid buffet klaar te staan! Wow we hebben meteen onze achterstanden ingehaald en goed gegeten.

Vervolgens hebben we een presentatie gehad van René Bonvanie, Chief Marketing Officer van Palo Alto Networks. Hij is een Nederlander trouwens! Bij iedereen is er wel iets blijven hangen van dit verhaal, hij kon echt goed vertellen over zijn visie.

Na deze meeting zijn we natuurlijk even naar de gift shop geweest en weer terug gegaan naar onze camper.

Eenmaal in de camper had iemand een snoeppot gemaakt, ik noem geen namen maar iemand was zo slim om de hele inboedel mee te nemen.

Nu onderweg naar de natuur. Het RV resort waar we nu zijn is heel erg luxe. Het heeft een groot zwembad en bubbelbad bijna de hele groep heeft hier gezwommen en genoten van het lekkere weer het was iets warmer dan 32 graden.

Na het koken van het avondmaal, ditmaal hotdogs door Jochem met als afsluiter een lekker fruit hapje door Dallas en Niels hebben Igor en Mitchell de afwas gedaan. De belg was niet present voor het avond eten en mog daardoor niet mee eten, ja soms moet onze vader I***r streng zijn.

Na het eten zijn we eigenlijk blijven zitten en hebben we van alles en nogwat gedaan.

Fijne dag en tot morgen weer!

Jochem -Camper 5

1. Pieter:
    26 april 2018
    Het lijkt wel vakantie ! Wat zouden jullie studenten anders doen? ?
  2. Loortje:
    26 april 2018
    Oh mannen das toch echt genieten hè?
    Geweldig leuk om dit te volgen!
    Maak er nog een mooie tijd van daar!
    Groetjes, loortje (tante van Dallas)
  3. Tamira:
    27 april 2018
    Weer een top dag mannen. Nog lekker een weekje genieten 👊