Drukke dag

24 april 2018 - Gilroy, California, Verenigde Staten

Vanmorgen begonnen we vroeg. Voor een aantal in onze camper was het te vroeg. Nadat we allemaal wakker waren hebben we lekker gegeten aan de ontbijttafel en konden we alles gaan opmaken voor een nieuwe camping.

Nadat alles opgeruimd was zijn we, als eerste, vertrokken naar malwarebytes om vervolgens naar Intel te gaan. Toen we eenmaal bij malware bytes aangekomen waren zagen we dat we wederom de eerste waren.

Nádat alle RV's netjes opgesteld waren zijn we naar malwarebytes gegaan en hebben we daar een zeer interessante presentatie gehad. Voor de presentatie hebben we een rondleiding gehad door de 2 verdiepingen.

Daarna zijn we naar Intel gegaan en hebben we een rondleiding door het museum gehad wat ook wel interessant was.

Toen we daar wegreden waren we als laatste maar we kwamen wederom als eerste aan. Daarna zijn we wat boodschappen gaan doen.

Dallas Jochem en ik (Niels) hier in het verwarmde zwembad gedoken en na het heerlijke avondmaal (pizza, groente salade en een fruit salade) liggen we nu weer lekker in ons bedje...

Camper 5 - Niels Fonken

1. Tamira:
    24 april 2018
    Interessante dag weer ... 👊
  2. Ank&Jo:
    25 april 2018
    Toffe dag weer mannen. Geniet ervan samen!