Back in history en dieren afschieten

23 april 2018 - Half Moon Bay, California, Verenigde Staten

Vandaag vroeg opgestaan, nadat we best goed hebben geslapen, het bed was namelijk voor lange mensen.

Snel ontbeten en daarna zijn we hem gesmeerd. Hop naar het Computer History museum. Na een rit die korter duurde dan verwacht hebben we het museum bezocht en veel interessants gezien.

Na het bezoek van het museum hebben we Wallmart bezocht, sjonge wat een grote winkel is dat! Ze hebben letterlijk alles. Van karretjes waar je in kan zitten (voor de slome onder ons) tot een wapen afdeling waar je letterlijk alles uit het schap kan pakken.

Eenmaal alle 100 rijen langs geweest betaald en naar een plaatsje gereden waar we opzoek gingen naar walvissen. Na de lokroep van een van onze camperleden helaas geen dier gespot, ja oke misschien een paar vrouwen die stonden te liften maar dat telt niet..

Terug op Campsite Pelican Point gestart met het koken van Pasta rode saus. Ja het heeft weer heerlijk gesmaakt. Ja kan ook niet anders he 😁

Na het eten nog een lekker stukje gewandeld, onderweg zagen we 100e autos die achtergelaten waren. Dus als iemand er een wil hebben? Moet je vlug zijn.

Rondje over de campsite gedaan en raad eens we komen een stinkdier tegen. Gelukkig heeft de bewoner tegenover ons een lucht buks en ging hij op pad met zijn hond om hem neer te knallen.

Al met al weer een goede dag! Op naar morgen dan moeten we er vroeg uit en gaan we 2 bedrijven bezoeken!!

Groetjes en tot snel weer.

Jochem - Camper 5
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ivonna:
    23 april 2018
    Leeeuk!
  2. Cees Nijkamp Klusservice Cees Nijkamp Klusservice:
    24 april 2018
    hallee groep 5 super tof zo te zien genieten en plezier maken en dallas fotos sturen gr