Dag 3 alweer

22 april 2018 - Half Moon Bay, California, Verenigde Staten

Daar zijn we weer...

Vandaag een iets wat kortere blog, vooral omdat we niet veel gedaan hebben. Wat we wel gedaan hebben, tsja...

De dag begon met een verzameling in het hotel om half 9. Half 8 de wekker zodat we lekker op tijd zouden zijn. Toch liep het iets anders dan verwacht en waren we uiteindelijk pas om 5 voor half 9 beneden, alsnog op tijd natuurlijk...

Toen gingen we naar de metro, de docenten hadden geen goede avondrust gehad (teveel gedronken?) waardoor het kopen van de tickets iet wat lang duurde (20 minuten).

Na een korte rit in dit keer een schone metro kwamen we aan bij de bestemming. Toen werden we opgehaald door het bedrijf van de rv's en moest er 1 groep blijven wachten. Dit was natuurlijk niet groep 5 (we waren het echt niet). Nadat we de rv gekregen hadden kwamen er andere rv reizigers die ons allemaal eten gaven wat hun niet meer op gingen eten. Het was een aardig en losbungelig stel (inside joke).

We konden als eerste vertrekken en we konden boodschappen gaan doen. Op het einde hadden we 2 karretjes nodig voor alle boodschappen.

Nadat we als eerste aangekomen waren op de camping en de rv geparkeerd hadden konden we hem gaan aansluiten. De "shit-hose" was het minst favoriete karwij maar hier onderscheiden de echte mannen zich van de kleine jongens. Goed gedaan Dallas en Jochem.

Na een late lunch zijn Dallas Jochem en ik (Niels) een stuk gaan wandelen. Hier kwamen we uiteindelijk bij hele mooie kliffen.

Toen we terug kwamen zijn Jochem en ik (Niels) de keuken ingedoken en hebben we voor onze groepsgenoten een lekker broodje hamburger gemaakt.

Daarna zijn we nog even naar de zonsondergang gaan kijken en nu liggen we Hier, boven het stuur in de camper...

Voor jullie een fijne zondag, wij gaan slapen ZzZ

Camper 5 - Niels Fonken

2. Tamira:
    Geweldig ... En Dallas Boy ... thuis ook zo goed helpen 😉😉😉
  3. Bart de Jong:
    22 april 2018
    Supergaaf, ik heb duidelijk de verkeerde baan..😊
  4. Trees:
    23 april 2018
    Zo leuk Niels om mee te genieten en Idd Dallas, kun je je tante ook een helpen met klussen ! 😉