Fietsen en veel lopen

21 april 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

De dag begon vandaag al erg vroeg. Iemand uit onze kamer vond het blijkbaar nodig om vroeg op te staan, de lampen aan te zetten en 100x op en neer naar de badkamer te lopen.
Goed we zijn wakker het is 8.30 en we besluiten om ergens te gaan ontbijten. Het voelt misschien niet zo maar het is toch echt tijd om te eten..

Eenmaal na het ontbijt beneden in het hotel verzameld, bleek er nog een jarige te zijn. Even heel de straat op zn kop gezet door met z'n allen luid te zingen en te klappen. Lang zal ie leven?!

De wandeling naar de fiets verhuur duurde lang.. ongeveer 1,5 uur maar dat geeft helemaal niets, de tocht was door bekant heel China en het was erg aangenaam weer.

Vervolgens aangekomen bij de Pier krijgen we even de tijd om rond te lopen en mogen we daarna weer verzamelen. Ja er waren 2 mensen ineens vermist.

Bij de fiets verhuur aangekomen ergens in een straat met een hele steile weg krijgen we uitleg hoe we de fiets moeten gebruiken en hoe niet, je raad het al bij sommige vloog de ketting er na de eerste afdaling al af..

Via het strand gefietst naar de Golden Gate Bridge, wat een tocht was dat. Ik dacht dat ik zou aankomen in SFO maar dit was echt een zware sport.

Eenmaal op de brug was het gaaf om te zien hoe mensen zich tussen elkaar door wurmen. Het pad was niet heel breed, en werd ook nog gedeeld met voetgangers.

Toen we over de brug waren hebben we nog een groeps foto gemaakt. Ik weet alleen niet wie die heeft??

We fietsten naar beneden en dat ging erg snel haha, super hard reden we naar beneden en daar aangekomen kregen we iets meer dan 1 uur de tijd om te eten en te shoppen.

Na ons eten, Fish and Chips zijn we weer verzameld en konden we met de boot weer terug naar de Pier. Echt geen zin meer om te fietsen nu...

Nadat we 10x levend verbrand zijn op de boot zijn we naar de bike rental gefietst en konden we onze weg vervolgen naar en waar we willen.

Bij ons is het nu 22.40, de dag is omgevlogen! Totmorgenvroeg!

Jochem -Camper 5

1. Jacobine:
    21 april 2018
    Wat een gave tocht wat een gaaf verhaal.
    Geniet maar lekker!
    Benieuwd naar de groepsfoto dat wel ☺️
  2. John Populiers:
    21 april 2018
    Jochem wat gaaf geniet ervan